Birçok trol ve insansı görünen tiplerinde hesabını bu şikayetlerle kapatmışlığım var.
Bugün "topluluk notları programının bir parçasısın" diye bildirim geldi. Ben başvuru yapmadım. Bir ihtimal belki şikayet vs ederken yanlışlıkla yapmışımdır. Bilemiyorum artık. Neyse, sormak istediğim bu özellik her hangi bir getiri vs sağlıyor mu? 
Bugün deneme amaçlı Turizm Bakanı'nın yazısına topluluk notu ekleyecektim. Başım yeterince ağrıyor daha fazla ağrımasın dedim
Sonradan öğrendim ki, topluluk notu diğer topluluk notu kullanıcıları tarafından olumlu değerlendirirse yayınlanıyormuş. Ama kişisel faydası var mı, yok mu öğrenemedim. Var mı bilgisi olan?