Arkadaslar Virtualbox'ta olarak ubuntu makinam var.
Bunun yedegini flash bellege almak istiyorum.
Hangisini kullanmaliyim?
Clone mi yoksa Export to OCI mi?
Claudi ai gore:
VirtualBox'ta bir makinayı flash drive'a yedeklemek için iki seçeneğiniz var:
Export to OVA (Open Virtualization Appliance):
Tüm makina ayarlarını ve disklerini içerir
Daha büyük dosya boyutu
Taşınabilir ve kolayca içe aktarılabilir
Tüm sistem durumunu korur
Clone (Klonlama):
Daha hızlı işlem
Daha az yer kaplar
Genellikle aynı bilgisayarda kullanım için tercih edilir
Önerim: Flash drive'a kesin yedekleme için Export to OVA kullanmanız daha güvenli olacaktır.
=======
Sizce neyi tercih etmeliyim?
Amacim yarin pc format atarsam direk makinayi geri getirip kullanabilmek.
Tesekkurler
EDIT: Export to OCI kullandim sorunsuz yedekledim.
Virtualbox Machine yedeklerken hangisini kullanmaliyim?
0
●32