• 23-01-2025, 14:17:03
    #1
    Konu silinebilir
  • 23-01-2025, 14:22:48
    #2
    konudan alakasız (1 arabam + 1 evim (kiraya verdim aileyle kalıyorum) ve 35k civarı faizden gelirim var) 'dan sonrasını okumadım arkana yaslanıp keyfine bakabilirsin
  • 23-01-2025, 15:10:58
    #3
    Üyeliği durduruldu
    kira sorunun yoksa ve sâbit bir gelirin varsa neden kendini bu kadar strese sokuyorsun ki? şuan sahip oldukların bende olsa hiç uğraşmam işle falan. zengin olmaya çalışayım diye ömrünü heba eden çok insan tanıyorum. haklarını vermek lazım, kendileri güzel avutuyorlar, 'çocuğuma, torununa bırakıyorum'..
  • 24-01-2025, 00:28:06
    #4
    ++++++++