• 23-01-2025, 09:18:41
    #1
    red mi 11 SE telefonu formatladım google play oturum aç ekranı geliyor basıyorum oturum açılamadı diyor bunu çözmem lazım acil destek bekliyorum
  • 23-01-2025, 09:25:58
    #2
    Bir süre bekleyin güncelleme yapabilir veya ayarlardan hesap ekle diyerek Google hesabınızla oturum açmayı deneyebilirsiniz.
  • 23-01-2025, 09:27:18
    #3
    Kurumsal Üye
    Mano adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    red mi 11 SE telefonu formatladım google play oturum aç ekranı geliyor basıyorum oturum açılamadı diyor bunu çözmem lazım acil destek bekliyorum
    FRP Kilidinde Kalmış ,
    Kilidin Kırılması Lazım
  • 23-01-2025, 09:28:07
    #4
    cihaz yd ordada ayni sorunu yaşiyorum hard format attim telefonu sifirladim hiç bir şekilde düzelmiyor. Kafalari yiyicem
  • 23-01-2025, 09:45:04
    #5
    Yazılım Atılcak
  • 23-01-2025, 10:05:48
    #6
    SosyalAhenk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    FRP Kilidinde Kalmış ,
    Kilidin Kırılması Lazım
    hocam frp kilidi olsa cihazı açınca direkt şifre sormaz mıydı telefoncu değilim ama öyle biliyorum o yüzden sordum.
  • 23-01-2025, 10:07:23
    #7
    Kurumsal Üye
    deltax0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam frp kilidi olsa cihazı açınca direkt şifre sormaz mıydı telefoncu değilim ama öyle biliyorum o yüzden sordum.
    Cihazdan cihaza farklılık gösterebilir
  • 23-01-2025, 10:25:59
    #8
    Mano adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    red mi 11 SE telefonu formatladım google play oturum aç ekranı geliyor basıyorum oturum açılamadı diyor bunu çözmem lazım acil destek bekliyorum
    Bu modelde eğer cihaz yd ise sıfırlama yapmamanız gerekiyor.
    Yapıldığında açılırken hata verme kasma donma ve kendi kendine uygulama açma vs. sorunlar oluşuyor.
    Çözümü ise cihaza yeniden yazılım yazıp repair yapmak.
    Profilimdeki wp linki üzerinden ulaşabilirsiniz.