Arkadaşlar selam, kardeşime mail açtık ve apple hesabıyla icloud bağladık fakat mail e girmek istediğimizde bu hata ile karşılaşıyoruz. Hesap bulunamadı diyor yeniden almak istesem de bu isim var diyor nasıl çözebilirim ? cidden önemli yardım lazım
Kopyala yapıştır yapıyorsanız sonunda boşluk kalmasın. El ile de yazıyorsanız aynı durum geçerli. Hesabı açtığınız halde başka türlü bulunamadı hatası vermesi imkansız.