değer kaybı arabulucuk hakkında soru - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
değer kaybı arabulucuk hakkında soru
1
●
146
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
değer kaybı arabulucuk hakkında soru
17-01-2025, 09:29:06
#1
yavuzfatih
resimde altı çizili yerde dediği şey benden vekalet isteyebilirler anlamına mı geliyor?
17-01-2025, 09:44:24
#2
netadam
Hocam merhaba
Avukat olarak yardımcı olabilirim bu konularla ilgili çalışma yapıyoruz. pm atabilirsiniz.
Avukatla çalışacaksanız vekalet gerekir
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler