• 15-01-2025, 22:46:27
    #1
    Arkadaşlar el bagajına yani kabin bagajına playstation koyacağım valizime. Bu aleti taşımak yasak mı? Alsam yanıma sorun yaşar mıyım?
  • 15-01-2025, 22:48:16
    #2
    şans işi yazın uçağa binerken birisi tartışıyordu bir önceki seferde arkadaşınınkini insiyatif göstterip almışlar onunkini dolu olduğu için kalabalık olduğu için almıyolardı koyacak yer arıyordu
  • 15-01-2025, 22:56:18
    #3
    Gold üye
    Yurtdışından gelirken PS5 ve Xbox getirdik yanımızda bir sorun olmadı. Kabin bagajı limitine takılmıyorsa sorun olmuyor.