• 14-01-2025, 16:50:31
    #1
    Bir kaç gündür uğraşıyorum önbellekte siliyorum hala gözükmüyor acaba? Bu sorunu nasıl aşarız
  • 14-01-2025, 16:54:49
    #2
    The_AkumA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir kaç gündür uğraşıyorum önbellekte siliyorum hala gözükmüyor acaba? Bu sorunu nasıl aşarız
  • 14-01-2025, 16:56:35
    #3
    FreudAdler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    işte bu eski avatar Şu anda bende ise bomboş gözüküyor
  • 14-01-2025, 16:56:43
    #4
    Meta (FB,IG) & Google Ads


    Yukarıda turuncu olan kısımdaki linke tıklayın, ardından tarayıcınızda F12 tuşuna basın ardından tarayıcının sol üst köşesindeki sayfayı yenileme simgesine sağ tıklayıp 'ön belleği temizle ve tam yeniden yükle' yapın. Bunu birkaç kez deneyebilirsiniz, genellikle bu şekilde hızlıca çözülebiliyor bazen görünmesi zaman alabiliyor (:
  • 14-01-2025, 17:01:58
    #5
    RocksoN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    Yukarıda turuncu olan kısımdaki linke tıklayın, ardından tarayıcınızda F12 tuşuna basın ardından tarayıcının sol üst köşesindeki sayfayı yenileme simgesine sağ tıklayıp 'ön belleği temizle ve tam yeniden yükle' yapın. Bunu birkaç kez deneyebilirsiniz, genellikle bu şekilde hızlıca çözülebiliyor bazen görünmesi zaman alabiliyor (:
    deneyeceğim. Ama r10 da garip bir çerezleme sistemi var.
  • 14-01-2025, 17:11:14
    #6
    Haaa o zaman, profil resmini değiştirden profil resmi yükleyin. O sayfadayken aşağıda çıkan linke basın, çerezleri ve önbellek temizle diyin. Sonra kaydet diyin. İyi forumlar hocam
    The_AkumA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    işte bu eski avatar Şu anda bende ise bomboş gözüküyor
  • 14-01-2025, 17:14:52
    #7
    FreudAdler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Haaa o zaman, profil resmini değiştirden profil resmi yükleyin. O sayfadayken aşağıda çıkan linke basın, çerezleri ve önbellek temizle diyin. Sonra kaydet diyin. İyi forumlar hocam
    Teşekkürler yine aynı arada tekrar tekrar deneyeceğim düzelir herhalde.