• 14-01-2025, 00:00:56
    #1
    arkadaşlar programı başlatınca resim oluştur diyorum baya kasmaya donmaya başlıyor zaten oluşturamıyor patlıycak sanki makina löasdbflsöaa

    ekran kartı gtx 1650 ram 8 intel i3 1010f sistem

    nasıl kaldıramıyor çözemedim varmı bir bilginiz ya.
  • Kabul Edilen Cevap
    • OsmanAkcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
      arkadaşlar programı başlatınca resim oluştur diyorum baya kasmaya donmaya başlıyor zaten oluşturamıyor patlıycak sanki makina löasdbflsöaa

      ekran kartı gtx 1650 ram 8 intel i3 1010f sistem

      nasıl kaldıramıyor çözemedim varmı bir bilginiz ya.
      sanırım pinokyo üzerinden kullanıyorsunuz google colab üzerinden kullanın keyfinize bakın youtubede videolar var colab için
  • 14-01-2025, 00:02:07
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Sebebini bilmiyorum ancak bence online versiyonlarini kullanmanizi tavsiye ederim, Sahsen ben fooocus ile iyi sonuclar alamadim.
  • 14-01-2025, 00:02:34
    #3
    Kazakman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sebebini bilmiyorum ancak bence online versiyonlarini kullanmanizi tavsiye ederim, Sahsen ben fooocus ile iyi sonuclar alamadim.
    nasıl yani online derken hocam. ne gibi sonuç alamadınız.
  • 14-01-2025, 00:04:54
    #4
    Üyeliği durduruldu
    OsmanAkcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    nasıl yani online derken hocam. ne gibi sonuç alamadınız.
    Resim kaliteleri vb. belki de ben iyi degerlendiremedim bilmiyorum ancak benim tecrubem olumsuzdu.
    suan genfluence ai kullaniyorum memnunum.
  • 14-01-2025, 00:05:52
    #5
    OsmanAkcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar programı başlatınca resim oluştur diyorum baya kasmaya donmaya başlıyor zaten oluşturamıyor patlıycak sanki makina löasdbflsöaa

    ekran kartı gtx 1650 ram 8 intel i3 1010f sistem

    nasıl kaldıramıyor çözemedim varmı bir bilginiz ya.
    4070 ekran kartı 32 ram i7 13650hx işlemci bilgisayar ile bile takılmalar yaparken 64 ram e çekince düzeldi kısacası çok fazla ram harcayan bir sistem o yüzden "google colab" üzerinden kullanmanızı öneririm
  • 14-01-2025, 00:20:04
    #6
    Kazakman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Resim kaliteleri vb. belki de ben iyi degerlendiremedim bilmiyorum ancak benim tecrubem olumsuzdu.
    suan genfluence ai kullaniyorum memnunum.
    aman hocam dhkddbbdj
  • 14-01-2025, 00:47:27
    #7
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    OsmanAkcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar programı başlatınca resim oluştur diyorum baya kasmaya donmaya başlıyor zaten oluşturamıyor patlıycak sanki makina löasdbflsöaa

    ekran kartı gtx 1650 ram 8 intel i3 1010f sistem

    nasıl kaldıramıyor çözemedim varmı bir bilginiz ya.
    sanırım pinokyo üzerinden kullanıyorsunuz google colab üzerinden kullanın keyfinize bakın youtubede videolar var colab için