merhaba scripti kurarken hata yaşıyorum - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
merhaba scripti kurarken hata yaşıyorum
2
●
112
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
merhaba scripti kurarken hata yaşıyorum
13-01-2025, 00:32:54
#1
berkewx
Üyeliği durduruldu
ücretsiz şekilde yardımcı olacak arkadaşlar varmı öğrenciyim ufak tefek biliyorum siteyi kurmak istiyorum ama bazı problemler yaşıyorum
https://wa.me/+213785881437
13-01-2025, 00:33:20
#2
EAWeb
WordPress ise yardımcı olabilirim
13-01-2025, 01:13:30
#3
m4lisen
rust desk id atarsanız bakalım hocam (anydesk yada teamviewer vs. kabul etmiyorum)
https://rustdesk.com/
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler