Bu anakart alınır mı? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bu anakart alınır mı?
2
●
106
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Bu anakart alınır mı?
11-01-2025, 18:43:44
#1
AdTity
lga1366
8gb DDR3 ecc ram
2 adet Xeon 5504 işlemci
İstediği fiyat 3.000₺
Lga 1366 HP Pavilion anakart.
Sunucu olarak kullanacağım.
11-01-2025, 18:47:55
#2
androidoyuncusu
Bunun yerine yeni nesil i3 serisi alın daha iyi.
Bunların avx desteği bile yok.
Not : 5675 sunucu vardı sunucu olarak bile kullanmak mantıksız.
11-01-2025, 19:18:45
#3
digitalwebly
2697v2
48gb ram
X79 anakart
6000₺ ye bırakabilirim. Aşırı eski bir sistem. Fiyat performans da değil kannımca.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler