• 08-01-2025, 20:57:09
    #1
    Aranızda domainnameapi(.)com Sitesine Üye Olup Kullanan Var Mı?

    Varsa bana bilgi versin. Ben yıllar önce üye olmuştum. 8,49 dolar depozitom var. Nasıl harcarım? bu site ne işe yarıyor. Domain alacak kişilere domain bayiliği mi yapıyorum yapıyorsam nasıl yapıyorum bilenler yazsın.
  • Kabul Edilen Cevap
    • 1 Beğeni
      Domain satışı yapacaksanız platformdan öte yer sağlayıcı belgesi almanız gerekir ardından platformları kullanmanız daha mantıklı aksi halde sıkıntıya girebilirsiniz
      İlgili siteyi kullananlar wisecp veya whmcs hazır modülleri ile alan adı satışları gerçekleştiriyorlar. Kendileri şuan forumdan banlı. Alternatif düşünürseniz resellerclub
  • 08-01-2025, 21:03:38
    #2
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    Domain satışı yapacaksanız platformdan öte yer sağlayıcı belgesi almanız gerekir ardından platformları kullanmanız daha mantıklı aksi halde sıkıntıya girebilirsiniz
    İlgili siteyi kullananlar wisecp veya whmcs hazır modülleri ile alan adı satışları gerçekleştiriyorlar. Kendileri şuan forumdan banlı. Alternatif düşünürseniz resellerclub