• 08-01-2025, 20:37:48
    #1
    Merhaba , iki kişi Almanya'ya gidip çalışmak istiyoruz. Almanya'dan çalışmak için istek gönderebilecek var mıdır ?
  • 08-01-2025, 20:39:23
    #2
    Mesleginiz nedir ?
  • 08-01-2025, 20:43:43
    #3
    mezuniyet olarak ikimizde önlisan mezunuyuz . ben laborant ve veteriner sağlık mezunuyum . fakat 7 yıl kadar tekstil sektöründe planlama departmanında çalıştım , kumaş kalitesi ve proseslere hakimim . ayrıca 3 yıl metal sektöründe montaj ve enjeksiyon da çalıştım . arkadaşım 12 yıl türkcell de çalıştı teknoloji bilgisi çok iyi ayrıca 3 yıl kadar araca parçalları üretiminde çalıştı , özellikle toyota ve vibracoustic fabrikalarında .
  • 08-01-2025, 20:53:08
    #4
    komik olan nedir sorabilir miyim ?
  • 08-01-2025, 20:54:35
    #5
    Malesef bu meslekler de firması olan tanidigim yok yardımcı olamayacağım
  • 08-01-2025, 20:56:14
    #6
    teşekkür ederim .
  • 08-01-2025, 20:56:15
    #7
    Doğum gününüz kutlu olsun sağlık sektöründen mezunsunuz oradaki hastanelere başvuru yapın bence nasıl yapılır bilgim yok ama bence öyle yapın
  • 08-01-2025, 21:01:43
    #8
    Bu şekilde sağa sola ilan vermeyin bu sektöründe dolandırıcısı var. Yaklaşık 4 sene önce bende bu şekilde bir kaç yere yazmıştım. Biri bana ulaştı güya türkiyeden güvenilecek işçi arıyorlarmışta bulamamışlar bla bla bla 2 saat konuştu benle. Sonra hemen yarın atla bursaya gel senin vize işini halledelim beraber konsoloslukta adamımız var senden para almayacam falan filan hemen yatın vizeni çıkaracam dedi. . Baya inandırdı beni diğer konularda bende saf ayağına yattım biraz tabi, vize işi kolay felan diyince dolandırmaya çalıştıklarını anladım.
    Size şu bilgiyide vereyim. Almanyada bir işverenin içşi ihtiyacı varsa önce almanyadan tedarik etmeli.almanyada yoksa avrupa birliğinden bulmalı,yine bulamadıysa 3. Dğnya ülkesinden getirtebilir yani türkiyeden. Bu yüzden kimse sizi götürmek için uğraşmayacak. Siz aşmanyadaki iş ilanlarına bol bol cv gönderin belki biri bulamamıştır aradığını. Diğer türlü zor.
  • 08-01-2025, 21:02:23
    #9
    öncelikle teşekkür ederim . hayvanlar üzerine bir mezuniyet maalesef denklikte yok araştırmıştım .