• 07-01-2025, 13:13:04
    #1
    Selamun aleykum
    Işbankasindan kredi kartına sanırım interaktif diye otomatik 900tl çekmiş bu nedir?
  • 07-01-2025, 13:13:52
    #2
    sunucuoptimizasyon.com
    Aleyküm Selam

    Çekimi yapan şirketin ismi yazmıyor mu?

    Kart aidatı olabilir.
  • 07-01-2025, 13:14:19
    #3
    interaktif vergi dairesi olabilir bence. vergi borçlarınızı kontrol edin https://dijital.gib.gov.tr/ den
  • 07-01-2025, 13:15:45
    #4
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aleyküm Selam

    Çekimi yapan şirketin ismi yazmıyor mu?

    Kart aidatı olabilir.
    Bu hocam
  • 07-01-2025, 13:16:00
    #5
    tanereker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    interaktif vergi dairesi olabilir bence. vergi borçlarınızı kontrol edin https://dijital.gib.gov.tr/ den
    Üzerime hiçbir vergi veya birşey yokki hocam
  • 07-01-2025, 13:18:13
    #6
    sunucuoptimizasyon.com
    Oto tah. ödeme demiş, açılımı otomatik tahsilat. Krediniz veya otomatik fatura talimatınız var mıydı?
  • 07-01-2025, 13:21:43
    #7
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Oto tah. ödeme demiş, açılımı otomatik tahsilat. Krediniz veya otomatik fatura talimatınız var mıydı?
    Vardı asgariyi çekmiş daha yeni gelmiş taksitte yeni farkettim normalde 10-15 gun bekletirlerdi
  • 07-01-2025, 13:28:10
    #8
    sunucuoptimizasyon.com
    BatuhanCLSKN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vardı asgariyi çekmiş daha yeni gelmiş taksitte yeni farkettim normalde 10-15 gun bekletirlerdi
    Çok sıkışmışlar demek erkenden çekmişler.