• 04-01-2025, 10:06:35
    #1
    Evdeki herkeste sadece öksürük var bir tek bende ateş çıktı. Bugün gideceğim hastaneye de geçiren var mı? Zatüre salgını var diyorlar
  • 04-01-2025, 10:08:53
    #2
    Salgın var ama önemli bir şey değildir. Arkadaşlarım hep hasta bende turşu suyu harici başka bir şey kullanmıyorum. Kışı atlatıyorum.
  • 04-01-2025, 10:09:39
    #3
    bende çok ağır atlattım. çok uzun sürd. herkes hasta. iyileşincede öksürük kalıyor gitmiyor.
  • 04-01-2025, 10:21:35
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Annem, ablam, teyzem falan hepsi hasta bir ben kaldım sanırım. Enişteme de bulaşmış