Bu nasıl bir hastalık - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bu nasıl bir hastalık
3
●
194
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Bu nasıl bir hastalık
04-01-2025, 10:06:35
#1
41Yazılım
Evdeki herkeste sadece öksürük var bir tek bende ateş çıktı. Bugün gideceğim hastaneye de geçiren var mı? Zatüre salgını var diyorlar
04-01-2025, 10:08:53
#2
CrawlArmy
Salgın var ama önemli bir şey değildir. Arkadaşlarım hep hasta bende turşu suyu harici başka bir şey kullanmıyorum. Kışı atlatıyorum.
04-01-2025, 10:09:39
#3
hakan79
bende çok ağır atlattım. çok uzun sürd. herkes hasta. iyileşincede öksürük kalıyor gitmiyor.
04-01-2025, 10:21:35
#4
Winman
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Annem, ablam, teyzem falan hepsi hasta bir ben kaldım sanırım. Enişteme de bulaşmış
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler