• 04-01-2025, 03:00:34
    #1
    Gececi tayfaya selam olsun. Arkadaşlar etkileşim adına çok dandik bir saat biliyorum ama aklımdayken sormak istedim. Marketlerde sağlıklı içecek ya da yiyecek bulamıyorum. Durmadan cips, kola, çikolata , dondurma vs. yiyorum. Varsa tavsiyeniz. Bak şunu şunu şunu yiyebilirsin şunu içebilirsin bunların yerine diye çok makbule geçer. Sabahları poğaça alıyorum mesela yağ torbasına döndüm. Zaten günün her saati pc başındayım spor yapmak istiyorum. Teşkür ederim.
  • 04-01-2025, 03:02:07
    #2
    imkânın varsa yiyeceğini biriktirip hedef için kullan; mesela bir araba (bu daha zor ama olmaz değil) almayı hayalet ve başar.
  • 04-01-2025, 03:03:31
    #3
    Dostum sende kafayı en az benim kadar kırmışsın. Seninle iyi anlaşırız biz