• 29-12-2024, 16:16:01
    #1
    directadmin sunucu içerisinde bulunan hesapları wisecp'te hesap oluşturarak tek tek içe çektirmek istiyoruz. bunun için öneri ve fikir alabilir miyiz ? nasıl yapabiliriz
  • 29-12-2024, 16:27:46
    #2
    sorun çözülmüştür arkadaşlar. herkese teşekkür ederim