Forum sakinlerine bir soru.. - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Forum sakinlerine bir soru..
0
●
170
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Forum sakinlerine bir soru..
27-12-2024, 20:35:12
#1
sametemirze
Elinizde çok sayıda Apple hesabı (İcloud'a yükseltilmiş) hesap olsa ne yapardınız. Karar veremiyorum bir türlü.
İcloud satışı, Maçkolik satışı, AppStore yorum vs..
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler