İyi geceler herkese,
Dün geceden beri uykuya dalma esnasında uyku da veya uyanmaya çalışırken kabuslar görmeye başladım. Daha sonra unutmamak için uyandığım gibi hepsini not defterine yazıyorum,
Dün gece ilk gördüğüm rüya gayet normaldi yakın arkadaşlarım vardı ve sanki deliler gibi alkol içmişim ve önümü göremiyorum gülmekten yerlere yatıyordum. Yani çat diye ses duysam rüya da, haykıra haykıra gülüyordum.
Daha sonrasında uyandım ve tekrar uyumaya çalıştığımda tam uykuya dalarken kabus görmeye başladım, aile üyelerimin birden evime gelip boğazıma bıçak dayamasına kadar gördüm, rüya da olduğumun farkına varıyorum sonradan o yüzden ne kadar korksam da korkmamak için elimden geleni yapıyorum ve kabusta birisi üstüme gelirse ben onun daha çok üstüne gidiyorum bilerek.
Yani niye böyle oldu anlamadım normalde böyle
şeyler yaşamam hiç ama dünden beri rahat uyuyamaz oldum
Bir bilgisi olan, bunun neden yaşandığını bilen var mıdır?
Şimdiden teşekkür ederim
2 Gündür Çok Garip Kabuslar Görüyorum
3
●178
- 27-12-2024, 03:23:48Rüyalar düşüncelere göre şekillenir hocam kafanıza taktığınız birşey varsa uzak durun rüyanın geçtiği konudaki insanları kafaya takmayın
biraz gündelik hayatta gezin kendinize vakit ayırın birşeyleri takmıyorsanız bile düşündüğünüz şeyleri çok düşünmekten uzak durun yattığınız yeri bir süre değiştirin
aynı şeyler benimde başıma gelmişti bunları yaparak belirli bir süre zarfında kendinizi toparlarsınız ha oluyormu hala çok nadir birşeyi kafaya takarsam kendi zihninizle alakalı tamamen - 27-12-2024, 22:15:25Hayatınızda değişiklik yaparsanız daha görmezsiniz,
Uyurkan nasıl uyuyorsunuz sağınıza mı arka üstü filan
