Bu müziğin adı ne? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bu müziğin adı ne?
6
●
172
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Bu müziğin adı ne?
26-12-2024, 15:00:11
#1
berkancay
selamlar. şu melodiyi hepiniz biliyorsunuzdur. adı ne bunun? yılbaşı christimas falan aradım ama bulamadım. çalıp tarif edeyim dedim
https://www.youtube.com/shorts/xJKeeCm6-90
Kabul Edilen Cevap
mersan
1 Beğeni
Mesaja Git
https://www.youtube.com/watch?v=g-OF7KGyDis
26-12-2024, 15:03:59
#2
FiKRAL
TASARIM AJANSI
Merhaba, Shazam diye bir mobil uygulama var.
Ben hiç kullanmadım ama ağabeyim neredeyse her şarkının adını buluyordu onunla, bir deneyin isterseniz
26-12-2024, 15:06:35
#3
berkancay
FiKRAL adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Merhaba, Shazam diye bir mobil uygulama var.
Ben hiç kullanmadım ama ağabeyim neredeyse her şarkının adını buluyordu onunla, bir deneyin isterseniz
hocam onu biliyorum da, onun için şarkıyı dinletmek gerekiyor. ben pianoda anca bu kadar çalabildim, bunu da tanımıyor
26-12-2024, 15:06:57
#4
Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
mersan
https://www.youtube.com/watch?v=g-OF7KGyDis
26-12-2024, 15:07:14
#5
serhat67
FiKRAL adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Merhaba, Shazam diye bir mobil uygulama var.
Ben hiç kullanmadım ama ağabeyim neredeyse her şarkının adını buluyordu onunla, bir deneyin isterseniz
Bulamadı şimdi ona baktım 😅
Waves of tranquility dedi shazam. Benziyor ama o değil.
26-12-2024, 15:08:07
#6
berkancay
mersan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
https://www.youtube.com/watch?v=g-OF7KGyDis
hay allah razı olsun
26-12-2024, 15:13:17
#7
mersan
berkancay adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
hay allah razı olsun
Melodiyi duyunca anladım ama adını bilmiyordum. "christmas mary mary christmas" yazınca çıktı.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler