• 25-12-2024, 00:33:40
    #1
    Selam arkadaşlar,kullanıcı adı değişikliği yapmak için alım yapmayı düşünüyorum ama acaba altta ki gibi kullanıcı adları alınıyor mu bilgisi olan var mı?

    örnek 1: @111 gibi sayılardan oluşan yada
    örnek 2: @s05 gibi karma kısa isim alınıyor mu?

    Biraz araştırdım ama bilgi bulamadım,sorguladığımda da pek çıkmıyor bilen varsa aydınlatırsa sevinirim
  • 25-12-2024, 00:35:42
    #2
    R10 içinse min 4 hanedir bence ama daha bilgili kişiden bilgi almanız daha sağlıklı olur
  • 25-12-2024, 00:36:35
    #3
    hocam full sayı alamıyorsunuz minimum 4 karakter olmalı.
  • 25-12-2024, 00:37:37
    #4
    zirveder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    R10 içinse min 4 hanedir bence ama daha bilgili kişiden bilgi almanız daha sağlıklı olur
    melihjs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam full sayı alamıyorsunuz minimum 4 karakter olmalı.

  • 25-12-2024, 00:37:55
    #5
    @404; diye üye vardı sanırım.
  • 25-12-2024, 00:38:18
    #6
    3 karakterli kullanıcılar şu anda bile forumda aktifler;

    https://www.r10.net/online-uyeler/