• 24-12-2024, 13:27:18
    #1
    Bugün doktora gittim gözümdeve göz kapağımda dokununca falan acıyordu arpacık çıkacak gibi gittim bir damla verdi bir de pomad diye bir şey verdi de bu pomadın üstünde gözle göz kapağının arasına sürün diyor. Bu göze temas edecek mi yani var mı daha önce kullanan nasıl sürcem bunu? Göz kapağının dışına mı yoksa içine mi
  • 24-12-2024, 13:28:59
    #2
    Doktorunuza sormanız daha doğru olacaktır, sağlık için başkasının deneyimlerini yada tavsiyelerini almak uygun olmaz
  • 24-12-2024, 13:29:58
    #3
    Selamlar büyük olasılıkla arpacık gözününün alt torbasının ucunda çıkıyor.
    Elinizle gözünüzün altındaki torbayı dışarı doğru hafif çekin bollaşacaktır
    İçine ince bir şekilde kremi göze dokundurmadan bırakın
    ( Ben kendim yapamadım eşim yapmıştı, birinden yardım isteyin)
  • 24-12-2024, 13:32:18
    #4
    doberman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar büyük olasılıkla arpacık gözününün alt torbasının ucunda çıkıyor.
    Elinizle gözünüzün altındaki torbayı dışarı doğru hafif çekin bollaşacaktır
    İçine ince bir şekilde kremi göze dokundurmadan bırakın
    ( Ben kendim yapamadım eşim yapmıştı, birinden yardım isteyin)
    aynen hocam youtube dabuldum şimdi de orada da öyle yapmışlar yani göze temas etmesi sıkıntı yapmıyor demek ki