• 24-12-2024, 09:05:02
    #1
    Bildiğiniz üzere 2008 yılından önce sürücü ehliyetleriyle alakalı kanunda, mevzuatta süre sınırı ile ilgili madde yoktu. Mantıken sınırsız geçerli bir belge olmuyor mu?
    Bu durumda süre sınırı yokken aldığınız bir belge hakkında daha sonra süre sınırı getirilmesiyle sizin daha önce aldığınız belgeye de süre sınırı gelmiş mi oluyor?
  • 24-12-2024, 09:30:09
    #2
    o zaman alınan eski tip ehliyetlerin yeni çipli ehliyet ile değiştirilme zorunluluğu geldi, otomatik olarak süreli şekile dönüyor. ( bu şekilde hatırlıyorum yanlış olabilir. )
  • 30-12-2024, 16:32:03
    #3
    Kurumsal PLUS
    trgino adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bildiğiniz üzere 2008 yılından önce sürücü ehliyetleriyle alakalı kanunda, mevzuatta süre sınırı ile ilgili madde yoktu. Mantıken sınırsız geçerli bir belge olmuyor mu?
    Bu durumda süre sınırı yokken aldığınız bir belge hakkında daha sonra süre sınırı getirilmesiyle sizin daha önce aldığınız belgeye de süre sınırı gelmiş mi oluyor?
    ....