• 23-12-2024, 23:55:15
    #1
    Beyler hiçbir yerde ilan açamıyorum hemen kaldırılıyor neden , eskiden açabiliyordum sıkıntım olmuyordu. R10 dan pek anlamıyorum ondan sordum
  • Kabul Edilen Cevap
  • 24-12-2024, 00:02:21
    #2
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    Eskiden de acamazsın. 5 ticaret puan zorunlulugu var. Senin 2 tane var.
  • 24-12-2024, 00:03:00
    #3
    erkancan_87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eskiden de acamazsın. 5 ticaret puan zorunlulugu var. Senin 2 tane var.
    hocam açtım hatta motor sayfası sattım
  • 24-12-2024, 00:03:28
    #4
    TUREW adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam açtım hatta motor sayfası sattım
    Gözden kaçmış o an. Moderatör fark etmemiş. Normalde yasak