• 23-12-2024, 00:13:08
    #1
    Benim sevdiğim yok. Benim yerime de söyleyin.
  • 23-12-2024, 00:14:58
    #2
    Söylemesin. Söyleyince sonra hayatımızın içinden geçiyorlar.
  • 23-12-2024, 00:17:06
    #3
    Lawliet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Söylemesin. Söyleyince sonra hayatımızın içinden geçiyorlar.
    Önceden bu durumun gerçek olduğunu düşünmüyordum. Ama sonrasında anladım her şeyin fazlası zarar olduğu gibi fazla sevmek, bağlanmakta zararmış.
  • 23-12-2024, 00:17:57
    #4
    Söyleyemem çünkü öyle gerekiyor
  • 23-12-2024, 00:18:55
    #5
    cami minaresi olur mu?
  • 23-12-2024, 00:21:07
    #6
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Önceden bu durumun gerçek olduğunu düşünmüyordum. Ama sonrasında anladım her şeyin fazlası zarar olduğu gibi fazla sevmek, bağlanmakta zararmış.
    Karşı taraf vazgeçilmez olduğunu hissetmemeli. Hissederse s.çtık. Mevzu bu.
  • 23-12-2024, 00:21:54
    #7
    Söylemesin
  • 23-12-2024, 00:23:00
    #8
    Lawliet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Karşı taraf vazgeçilmez olduğunu hissetmemeli. Hissederse s.çtık. Mevzu bu.
    zaten mevzu o insan vazgeçilmaz olmadığı bir yerde durmaz ki.
  • 23-12-2024, 00:24:15
    #9
    KORAYGT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Söylemesin
    niye