• 21-12-2024, 03:43:14
    #1
    Merhabalar 17 bin tl vergi borcum var hesaplarima haciz islemi konulmuş vergi indirimi vb veya taksitlendirme yoluna gidebilir miyim?
  • 21-12-2024, 03:43:55
    #2
    Sanırım hacizden sonra taksit veya indirim olmuyordu yine de yanlış hatırlıyor olabilirim
  • 21-12-2024, 03:45:37
    #3
    EnzoCan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sanırım hacizden sonra taksit veya indirim olmuyordu yine de yanlış hatırlıyor olabilirim
    Peki blokeyi kaldirmak icin hepsini odemem mi lazim
  • 21-12-2024, 04:01:23
    #4
    Üyeliği durduruldu
    mesajım bulunsun benimde trafik cezalarından 70k haciz geldi yapılandırabiliyorsunuz gidip aylık eşit taksitlere
  • 21-12-2024, 04:17:00
    #5
    Gold üye
    banada bloke koymuşlar vergi borcumdan bile haberim yok şirketi geçen sene aralıkta kapatmıştım para lazım heralde türkcellin kaç milyar tl vergi borcunu silenler bizim 700 tlye göz dikiyor.
  • 21-12-2024, 04:40:19
    #6
    Vergi dairesinden vergi dairesine göre değişiyor bazıları daha ılımlı yaklaşıyor yapılandırma yapıyor.
  • 21-12-2024, 05:37:32
    #7
    bloke o an geliyor hesabında kalan para kalıyor elleyemiyorsun ondan sonraki gelen transferleri kullanabiliyosun
  • 21-12-2024, 05:41:44
    #8
    Merhaba

    Vergi dairesine müracaat ederek istediğiniz aylık bütçeye göre yapılandırma ay yıla yapabiliyorsunuz. Bloke bu şekilde kaldırabilirsiniz sadece saygılar.
  • 21-12-2024, 07:24:42
    #9
    bozboramedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    banada bloke koymuşlar vergi borcumdan bile haberim yok şirketi geçen sene aralıkta kapatmıştım para lazım heralde türkcellin kaç milyar tl vergi borcunu silenler bizim 700 tlye göz dikiyor.
    devlete para lazım tabi dediğim vergi daresindeki kadın bana terslik yaptı