Klavye önerisine ihtiyacım var - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Klavye önerisine ihtiyacım var
4
●
134
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Klavye önerisine ihtiyacım var
19-12-2024, 01:09:16
#1
bilalofficialz
Merhaba yaklaşık 4 gün önce Excalibur G870 aldım
Kod yazarken klavyesi pek rahat olmuyor bana klavye önerebilirmisiniz
19-12-2024, 01:15:43
#2
H34V3N
Steelseries apex 3 kullanıyorum. Beğeniyorum, lakin, tuşlar hafif sesli çalışan bi klavye bundan dolayı incelemeden almanızı tavsiye etmiyorum.
19-12-2024, 01:16:19
#3
melihjs
TAKUR TUKUR ses seviyorsanız ömürlük klavye önerebilirim. Logitech G213
19-12-2024, 01:43:07
#4
MetropolWeb
kod yazıyorsan enter tuşu büyük olacak abi benden tavsiye
19-12-2024, 13:40:44
#5
Protex
güncel.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler