• 19-12-2024, 01:09:16
    #1
    Merhaba yaklaşık 4 gün önce Excalibur G870 aldım
    Kod yazarken klavyesi pek rahat olmuyor bana klavye önerebilirmisiniz
  • 19-12-2024, 01:15:43
    #2
    Steelseries apex 3 kullanıyorum. Beğeniyorum, lakin, tuşlar hafif sesli çalışan bi klavye bundan dolayı incelemeden almanızı tavsiye etmiyorum.
  • 19-12-2024, 01:16:19
    #3
    TAKUR TUKUR ses seviyorsanız ömürlük klavye önerebilirim. Logitech G213
  • 19-12-2024, 01:43:07
    #4
    kod yazıyorsan enter tuşu büyük olacak abi benden tavsiye
  • 19-12-2024, 13:40:44
    #5
    güncel.