Merhaba arkadaşlar elimizde domain lisanslı bir sahiplendirme scriptti mevcut bu script için özel tasarım yaptırım giydirmemi yapatırmak daha iyi olur yoksa sıfırdan hem tasarımını hem kodlamasını yaptırmakmı.