• 16-12-2024, 14:32:13
    #1
    Selamlar, istanbul'da bir ajans başvuru kabülü sağladı ve tek seferlik 500 ücret var sonrası için okuduğumda belirli yüzde alıyor. Bu iş yapılır mı? çevrenizde bunu yapan var mı?
  • 16-12-2024, 14:32:47
    #2
    kaç sene öncede 500 tl istiyorlardı hiç mi zam gelmemiş
  • 16-12-2024, 14:33:10
    #3
    Aklıma mahsun j geldi @mahsunkaraca;
  • 16-12-2024, 14:34:24
    #4
    Kurumsal PLUS
    Çekim/Kayıt parası alır daha sonra aramazlar
  • 16-12-2024, 14:34:48
    #5
    celalyesil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aklıma mahsun j geldi @mahsunkaraca;
    r10 a üye olduğunu bilmiyordum
  • 16-12-2024, 14:35:44
    #6
    RamazanAYDIN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    r10 a üye olduğunu bilmiyordum
    Çok eski üyelerden hocam pek aktif değil ama.
  • 16-12-2024, 14:45:36
    #7
    Çok yakışıklı olduğunu ve ekranlar için bulunmaz bir fırsat olduğunu da söylediler mi ?
  • 16-12-2024, 14:52:51
    #8
    geçmişte ufak bir rol almış biri olarak hiçbir ajans kayıt ücreti fotoğraf ücreti vs almaz hocam
  • 16-12-2024, 15:14:23
    #9
    emirhanokr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    geçmişte ufak bir rol almış biri olarak hiçbir ajans kayıt ücreti fotoğraf ücreti vs almaz hocam
    Bende yaptım zamanında 1.000₺ ücret ödemiştim. Fotoğraf çekimi ve kayıt için daha sonra da 4 tane dizide figüranlık yaptım devamı gelmedi