• 16-12-2024, 11:19:08
    #1
    https://hizliresim.com/p01tgy0
    sizce yüzde kaç haklı çıkarım B araç benim.
  • 16-12-2024, 11:22:55
    #2
    Hocam öncelikle geçmiş olsun sigorta sizi haklı çıkartır ( eğer şeridinizdeyseniz ) çünkü karşı taraf kendi şeridinde değil öncelik olarak buna bakılıyr daha önce başıma geldi aynı durumu yaşadım ben haksız taraf oldum
    • yavuzfatih
    yavuzfatih bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 16-12-2024, 11:23:56
    #3
    Kurumsal PLUS
    %100 haklı olan sizsiniz hocam içiniz rahat olsun
  • 16-12-2024, 11:27:51
    #4
    sunucuoptimizasyon.com
    Anladığım kadarıyla A aracı yan yoldan 2 şeritli ana yola katılıyor siz kendi şeridinizde giderken arkadaş sizin şeride geçip size çarpıyor, durum böyleyse A aracının yüzde yüz kusurlu olduğu belli.
  • 16-12-2024, 11:32:16
    #5
    Adam şeridinizi ihlal edip size çarpmış. %100 Kusurlu geçmiş olsun.
  • 16-12-2024, 11:33:41
    #6
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anladığım kadarıyla A aracı yan yoldan 2 şeritli ana yola katılıyor siz kendi şeridinizde giderken arkadaş sizin şeride geçip size çarpıyor, durum böyleyse A aracının yüzde yüz kusurlu olduğu belli.
    yol gidiş geliş ben doğru yöne gidiyorum yanlış çizilmiş çizimde
  • 16-12-2024, 11:36:48
    #7
    sunucuoptimizasyon.com
    yavuzfatih adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yol gidiş geliş ben doğru yöne gidiyorum yanlış çizilmiş çizimde
    Yol geliş gidiş ise bu A aracı 127/2 sokaktan nasıl çıkmış? Ters yönden mi girmeye çalışıyor?
  • 16-12-2024, 12:19:03
    #8
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yol geliş gidiş ise bu A aracı 127/2 sokaktan nasıl çıkmış? Ters yönden mi girmeye çalışıyor?

    dolmuşun olduğu sokaktan çıktı bende tırın olduğu yoldan kendi şeridimde gidiyodum
  • 16-12-2024, 12:36:21
    #9
    sunucuoptimizasyon.com
    yavuzfatih adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    dolmuşun olduğu sokaktan çıktı bende tırın olduğu yoldan kendi şeridimde gidiyodum
    Şimdi daha net anlaşıldı, kusur yine yan/tali yoldan ana yola çıkan araçta. Geçiş önceliği sizde, yan yoldan çıkan araca arkadan çarpsaydınız kusur oranı değişebilirdi ama ön yandan çarptığı için kusur yüzde yüz diğer araçta.