https://hizliresim.com/p01tgy0
sizce yüzde kaç haklı çıkarım B araç benim.
sigortada durum ne olur?
9
●232
- 16-12-2024, 11:19:08
- 16-12-2024, 11:22:55Hocam öncelikle geçmiş olsun sigorta sizi haklı çıkartır ( eğer şeridinizdeyseniz ) çünkü karşı taraf kendi şeridinde değil öncelik olarak buna bakılıyr daha önce başıma geldi aynı durumu yaşadım ben haksız taraf oldumyavuzfatih bunu beğendi.1 kişi bunu beğendi.
- 16-12-2024, 11:27:51Anladığım kadarıyla A aracı yan yoldan 2 şeritli ana yola katılıyor siz kendi şeridinizde giderken arkadaş sizin şeride geçip size çarpıyor, durum böyleyse A aracının yüzde yüz kusurlu olduğu belli.
- 16-12-2024, 11:32:16Adam şeridinizi ihlal edip size çarpmış. %100 Kusurlu geçmiş olsun.
- 16-12-2024, 11:33:41yol gidiş geliş ben doğru yöne gidiyorum yanlış çizilmiş çizimdeElazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-12-2024, 11:36:48Yol geliş gidiş ise bu A aracı 127/2 sokaktan nasıl çıkmış? Ters yönden mi girmeye çalışıyor?yavuzfatih adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-12-2024, 12:19:03Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

dolmuşun olduğu sokaktan çıktı bende tırın olduğu yoldan kendi şeridimde gidiyodum - 16-12-2024, 12:36:21Şimdi daha net anlaşıldı, kusur yine yan/tali yoldan ana yola çıkan araçta. Geçiş önceliği sizde, yan yoldan çıkan araca arkadan çarpsaydınız kusur oranı değişebilirdi ama ön yandan çarptığı için kusur yüzde yüz diğer araçta.yavuzfatih adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
