Arkadaşlar Merhaba,
Geçen hafta noindex ile alakalı bir düzenleme yaptım belirli parametrelerde gelen url adreslerine html tarafında noindex verdim fakat bir hata sonucu çoğu sayfam noindex olmuş. Sorunu az önce fark ettim.
İlgili etiketi kaldırdım fakat çoğu sayfanın tekrardan indexlenmesi gerekiyor (yaklaşık 10.000)
Bu durumda acil olarak ne yapmam gerekir bana nasıl bir zararı dokunur?
Bu hata yüzünden işimden olabilirim.
Sitem 1 Hafta Noindex kalmış
11
●218
- 16-12-2024, 10:27:40
- 16-12-2024, 10:45:33Bu işlemleri uyguluyorum, bana çok büyük bir kayıp yaşatır mı veya eski konumlarından devam ederler mi hocam?cetin61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Elim ayağım titriyor sabahtan beri ben böyle bir hatayı nasıl yapabildim diye. - 16-12-2024, 10:49:20Valla bana da oldu aynı şey 2 hafta neredeyse noindex kalmıştı sonradan fark ettim 2 3 günde geri geldi indexler..OguzhanLevent adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ayrıca başka bir çalışmamda yanlışlıkla / ı robotstxt de allow edeceğime disallow etmişim 1 hafta kalmış böyle search consoleden kontrol ettim (spam site yapıyordum) geri gelmedi indexler 3 haftada sonra siteyi sildim. Belki spam site olduğundandır bilemiyorum
Biraz şans işi gibi - 16-12-2024, 11:23:34Linkleri bir liste yap hocam, youtube'da canlı yayın aç yayın açıklamasına linkleri yapıştır. Hızlıca index aldırıyor. Ben böyle index almayan sitelerime bile index aldırdım.
- 16-12-2024, 11:43:24Hocam site e-ticaret sitesi bu şekilde spam olmaz mı? Ayrıca 10k ya yakın link var hepsini açıklamaya yazamamsametaykin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-12-2024, 11:45:19Tabii ki hepsi bir anda ekleyemezsin hocam, parça parça yapman da fayda var.OguzhanLevent adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-12-2024, 11:46:54Indexing api ile halletmeye çalışacağım fakato nda da günlük 200 limit mevcutmuş. O limiti kısa zamanda da arttıramam gibi görünüyor, alternatif çözümler üretmeye çalışıyorum.sametaykin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-12-2024, 11:52:26@Gelistirici; index eğitimi ve index hizmeti olması lazım diye hatırlıyorum.OguzhanLevent adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle