Merhaba arkadaşlar,

İphone 2.simi aktif ettim fakat vodafone cebimde için şifre almam lazım bunun için de sms göndermem gerekiyor fakat sms gönderemiyorum sanırım 1.sim üzerinden göndermeye çalışıyor.

Nasıl yeni simden sms gönderebilirim?