Merhaba sayın hocalarım 3 4 gun once birden bire xaimo telefonum gmaildeki main gmailim dahil tüm gmaillerden cıkıs yaptı sifrelerim baska yerdede yoktu telefonda virus vs rat da yoktu buna ragmen bu sekilde bişey yasadım telefonu acıp kapama ile berli geri gelir dedim olmadı. main hesabı yeniden girdim ancak diğer hesapların cogunu hatırlayamadıgım icin giremedim bu hesapları yeniden geri yükleme gibi bi sansım varmı acaba mail adlarını tek gorsem yeniden girerim ama bir cozum bulamadım