• 10-12-2024, 16:49:09
    #1
    Merhaba, gaziantepten aydın a aracımla gitmem gerekli. Daha önce konya üzerinden gittim, konyadan sonra biraz sıkıntılı idi yol. Üç seçenek var yine aynı şekil konyadan mı gideyim yoksa aşağıdaki iki yoldan birinden mi. Amacım erken gitmek değil güzel yoldan gitmek.

    bu şekilde bi alternatif var

    Bir de bu şekilde bi alternatif

  • 10-12-2024, 16:55:20
    #2
    ben olsam konya üzerinden giderdim mersin antalya arası virajlar maffediyor öldürüyor resmen
  • 10-12-2024, 16:55:22
    #3
    sahil kenarı kullanmanı tavsiye etmem. çok virajlı. Mersin>Konya>Afyon>Denizli güzergahını kullanmanız daha iyi olacaktır.
  • 10-12-2024, 16:57:08
    #4
    Konya üzeri iyidir hocam Antalya tarafı çok keskin virajlara sahip ve öbür tarafı göremediğiniz yani karşıdan gelen aracı göremediğiniz yer çok oluyor keskinlikten dolayı.
  • 10-12-2024, 17:15:31
    #5
    Konya yolu iyidir hocam yalnız başıboş köpeklere dikkat et
  • 10-12-2024, 17:17:01
    #6
    Hicbir otobus soforu aydin a mersinden sonra antalya uzeri gitmez. Yukardan gideceksin
  • 10-12-2024, 17:17:56
    #7
    Konya yolu iyidir hocam.
    Diğer arkadaşlarında dediği gibi sahil yolları çok dik virajları var.