R10'da - Teknik HATA! - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
R10'da - Teknik HATA!
4
●
466
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
R10'da - Teknik HATA!
09-12-2024, 23:38:49
#1
Swenscol
konu silinebilir.
09-12-2024, 23:39:15
#2
Swenscol
Konu Başlığı:
24 saat düzenleme olduğu için konuyu düzenleyemedim.
09-12-2024, 23:40:54
#3
eratalay
Moderatör onayı ile değiştirilebiliyor.
09-12-2024, 23:41:57
#4
Swenscol
eratalay adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Moderatör onayı ile değiştirilebiliyor.
bu panelin kaldırılması gerekiyor o zaman,
çünkü buradan değiştirdiğinizde, herhangi bir onay durumu hakkında bilgilendirme verilmiyor
10-12-2024, 01:06:18
#5
Swenscol
++++++++
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler