• 09-12-2024, 16:10:51
    #1
    183 Usdt bakiyem var , erc20 ağından borsama göndermek istediğimde şöyle bir şeyle karşılaşıyorum bunun çözümü nedir?




    582$ bakiyem olması gerektiğini söylüyor bu ne böyle?
  • 09-12-2024, 16:14:35
    #2
    Eth fee yüksek istiyor fee yi düşürmen lazım
  • 09-12-2024, 16:18:17
    #3
    Nasıl düşürülüyor hocam ilk defa kullanıyorum bu uygulamayı
  • 09-12-2024, 16:28:56
    #4
    Trc20 ile gönderin onun fee si çok düşük
  • 09-12-2024, 16:36:02
    #5
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Trc20 ile gönderin onun fee si çok düşük
    TRC-20 yok Trust’da