• 08-12-2024, 14:33:40
    #1
    Merhaba, uçakla Kıbrıs seyahatim olacak biletim valizli. Alkol getirmek için ekstra bir taktik vs. var mıdır? Daha önce gitmiş dediğimi yapmış tecrübeli kişilerin yorumlarını dinlemek istiyorum.
  • 08-12-2024, 14:35:32
    #2
    takip önemli konu:
  • 08-12-2024, 14:35:44
    #3
    3 litre getirebiliyorsunuz sanırım max.
  • 08-12-2024, 14:36:19
    #4
    ErayEfe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3 litre getirebiliyorsunuz sanırım max.
    Evet bilgim var, ancak giden çoğu tanıdığım en az 8-9 şişe alkolle geliyor bu nasıl oluyor?
  • 08-12-2024, 14:36:30
    #5
    Ben askerden gelirken getirdim geldiğin havalimanı çok önemli bu faktorde aramayı ne kadar çok yapıyorlar
  • 08-12-2024, 14:39:06
    #6
    2 ay önce geldim Firma pegasus ise uçak altı 5litre kabine duty freeden almak şartıyla 3 litre
  • 08-12-2024, 14:39:07
    #7
    Kurumsal PLUS
    ozgur_medya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet bilgim var, ancak giden çoğu tanıdığım en az 8-9 şişe alkolle geliyor bu nasıl oluyor?
    Gümrükten geçerken oradaki insanlardan rica edip alkolün bir kısmını ona verip kendisi almış gibi geçiyorlar gümrükten, çıktıktan sonra geri veriyorlar.
  • 08-12-2024, 14:41:08
    #8
    jo3eph adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 ay önce geldim Firma pegasus ise uçak altı 5litre kabine duty freeden almak şartıyla 3 litre
    Normalde yasal limit yukarda söylediğim gibi, kısaca eğer resmi bir kontrol yapılacaksa getirebileceğim maksimum yüksek alkolden 1 şişe. Burada net sorular bavullar açılıyor mu? Mesela bavuluma 7-8 şişe koydum, bunlar x-rayde çıkacaktır. Bavulun içi açılıp aranacak mı?
  • 08-12-2024, 14:44:12
    #9
    beni hep çeviriyorlar ya. fazla getiremiyorum