Selamın aleyküm dostlar üsküdar kadıköy tarafında denız kenarında yemek yiyebileceğimiz mekan önerisi istiyorum. Alkol kullanmıyorum.
  • kanzi
bunu beğendi.
1 kişi bunu beğendi.