Sizce güzelmi alınırmı ? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Sizce güzelmi alınırmı ?
9
●
182
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Sizce güzelmi alınırmı ?
1
2
25-11-2024, 08:35:34
#10
ftmcsgn
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Cooper34 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Diğer satıcılarda stok var. Banka kampanyalarıyla 1000 tl felan daha indirimli almış olursunuz pazaryerlerinden.
Kullanım amacınızı bilmeden tam model önermek de doğru değil aslında.
bir nevi ve yazılım felan ögrenmek işin aslı
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler