• 22-11-2024, 13:23:33
    #1
    Natro kullanan varmı memnun musunuz?
    Google ve microsoft hariç şüphesiz bir prolem yaşamadığınız hosting var mı?
  • 22-11-2024, 13:32:55
    #2
    onatozsahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Natro kullanan varmı memnun musunuz?
    Google ve microsoft hariç şüphesiz bir prolem yaşamadığınız hosting var mı?
    link iletiyorum
  • 22-11-2024, 13:40:12
    #3
    Natroyla da çalıştım herşey para odaklı ama ben yıllardır @Cenuta; ile çalıyorum ve çok mutluyum ve hiç bi olumsuzluklarını görmedim @cenuta_furkan; bey özellikle gayet ilgili tavsiye ederim
  • 22-11-2024, 13:49:21
    #4
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Natroyla da çalıştım herşey para odaklı ama ben yıllardır @Cenuta; ile çalıyorum ve çok mutluyum ve hiç bi olumsuzluklarını görmedim @cenuta_furkan; bey özellikle gayet ilgili tavsiye ederim
    Profilinde 6 tane negatif yorum var bu konularla ilgili
  • 22-11-2024, 13:55:28
    #5
    onatozsahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Profilinde 6 tane negatif yorum var bu konularla ilgili
    kim ne yaşadı bilemem ama ben yıllardır yaklaşık 20 tane site barındırıyorum ve gayet mutluyum hatta özelden iletişime geçerseniz detaylı bilgide verebilirim
  • 22-11-2024, 14:11:14
    #6
    Uzmanposta'yı bir deneyin pişman olmayacaksınız.
  • 22-11-2024, 14:13:35
    #7
    erpektech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Uzmanposta'yı bir deneyin pişman olmayacaksınız.
    Uzmanposta google kadar neredeyse bu durumda googleı seçmem daha mantıklı değil mi?
  • 22-11-2024, 14:17:22
    #8
    onatozsahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Uzmanposta google kadar neredeyse bu durumda googleı seçmem daha mantıklı değil mi?
    Sorunsuz dediniz, sorunsuz e-posta servisi önerdim. Mantık kişiden kişiye göre değişebilir.
  • 22-11-2024, 14:53:36
    #9
    Veri Merkezi Hizmetleri
    onatozsahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Natro kullanan varmı memnun musunuz?
    Google ve microsoft hariç şüphesiz bir prolem yaşamadığınız hosting var mı?
    Merhaba, PM olarak iletişime geçtim.