Ben Kayseri'deyim, İstanbul'dan 16.00-17.00 gibi bir şey almıştım ne aldığımı hatırlamıyorum. Ertesi sabah 09.00 da elimdeydi bende anlamadım nasıl geldi
hocam bu firma bazında konuşmuyorum ama ben kaç defa denk geldim, üsküdardaki satıcıdan, üsküdardaki ofisime gelecek kargo önce beylikdüzüne gitti, oradan tuzlaya gitti, oradan üsküdar dağıtıma geldi