Arkadaşlar merhaba,
İki hafta önce haber sitelerinde yeni vergi paketi hakkında haberler vardı, kurumsal satıcılardan %15 bireysel satıcılardan %25 vergi kaynakta kesilecek (ödeme kuruluşu direk devlete aktaracak) diye. Acaba bu doğru mu? Böyle bir şey olursa nasıl bir aksiyon alacaksınız merak ediyorum. Şimdiden çok teşekkürler
https://search.app/Zy79pXVbXyjaU3TZ9
E-ticaret sitelerinden alınacak vergi hak.
0
●120