• 20-11-2024, 17:57:20
    #1
    Merhaba

    Google ADS reklam yönetimi için ücretler nasıl olmaktadır? Reklamveren, reklamcı için aylık mı yoksa %lik olarak mı ödeme yapmalıdır? Bu konuda bilgi sahibi ve işlem yapanlardan bağlı rica edebilir miyim?

    Örnek; Aylık 10k reklam için Aylık 4.000₺ + 1 kereye mahsus reklam kurulum ücreti 6.000₺ gibi
    Veya reklam bütçesinin %30'u ve + kurulum ücreti gibi?

    Yörük yaparak bilgilendirmede bulunan arkadaşlar için şimdiden teşekkürler
  • 20-11-2024, 18:02:15
    #2
    Öncelikle doğum gününüz kutlu olsun hocam katagoriye bakarak belki yararlana bilirsiniz.
  • 20-11-2024, 18:09:01
    #3
    Aylık danışmanlık hizmetin ne ise işe başlamadan alırsın,misal aylık 10.000 alıyorum. Yanında reklam kurulum hizmeti filan olmaz zaten bunun için para ödüyorlar
  • 20-11-2024, 18:12:50
    #4
    Ertoo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle doğum gününüz kutlu olsun hocam katagoriye bakarak belki yararlana bilirsiniz.
    Çok teşekkürler hocam, fakat bulamadım forum icinde

    hestekmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aylık danışmanlık hizmetin ne ise işe başlamadan alırsın,misal aylık 10.000 alıyorum. Yanında reklam kurulum hizmeti filan olmaz zaten bunun için para ödüyorlar
    Google'da biraz kaç siteyi inceledim bu tarz kurulum vs için ucret yazılmış o yüzden sordum. Herkes farklı çalışıyor sanırım.
    1 - Reklam bütçesinin %20-30 arası
    2 - Aylık x.xxx ₺
    3 - Aylık x.xxx + %lik ödeme

    Ama henüz hangisi doğru veya nasıl olmalı emin olamadım
  • 20-11-2024, 18:17:27
    #5
    Hasantasdemir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok teşekkürler hocam, fakat bulamadım forum icinde



    Google'da biraz kaç siteyi inceledim bu tarz kurulum vs için ucret yazılmış o yüzden sordum. Herkes farklı çalışıyor sanırım.
    1 - Reklam bütçesinin %20-30 arası
    2 - Aylık x.xxx ₺
    3 - Aylık x.xxx + %lik ödeme

    Ama henüz hangisi doğru veya nasıl olmalı emin olamadım
    Herkesin talebi farklıdır evet ama iş ahlakı da farklıdır,şimdi açılışta bir reklam kampanyası kurdun ve verim almadın. Yenisi kurarken de ücret isterler Bir firma için 10 farklı kampanya denediğim oluyor,yaptıklarımız yapamadıklarımız vs vs sonuç olarak ay başında yine aynı fiyatı alıyorum şahsım adına. % çalıştığım firmalar olmuştu daha önce ama tavsiye etmem,müşteri diyoloğu çok önemli husus. Reklam bütçesine göre fiyat arttırdıklarım oluyor bu arada. aylık 20k parayı yönetmekle 200k parayı yönetmek aynı mantık değil.