• 18-11-2024, 09:48:38
    #1
    Merhaba arkadaşlar forumda DJI Pro 3 veya 4 'e sahip olup kullanan var mı ?
  • 18-11-2024, 09:51:01
    #2
    Bende şuan amazon jp de sepette bakışıyorum, ciddi fiyat farkı var. Bulgaristan üzerinden getirecem ordaki adrese sipariş edipde, alsammı almasammı-alsammı almasammı diye bakışıyoruz
  • 18-11-2024, 09:56:14
    #3
    Alın bence
    sezgin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende şuan amazon jp de sepette bakışıyorum, ciddi fiyat farkı var. Bulgaristan üzerinden getirecem ordaki adrese sipariş edipde, alsammı almasammı-alsammı almasammı diye bakışıyoruz
  • 18-11-2024, 10:03:15
    #4
    haberim.net lisanslı haber sitem ile takas düşünüyorum.
  • 22-11-2024, 12:33:40
    #5
    candemiral adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alın bence
    ben bişe yaptım ama 😂 umarım pişman olmam