• 18-11-2024, 09:45:11
    #1
    2025 yılı gelmeden internet bankacılığı ile Sürücü belgesi tahsilatını (A2 için alacağım) ödesem bu başvuruyu en son hangi tarihe kadar kullanabilirim?

    2024 fiyatıyla ödeme yaptığım sürücü belgesiyle 2025 yılında ehliyet alabilir miyim?
  • 18-11-2024, 09:53:57
    #2
    Alamazsın. Son gün 31 Aralık’tır. Eşimin ehliyetini alırken son güne anca randevu bulabildik. Bir çok insanın yatırmış olduğu para hiç oldu ve tekrar ek ücreti ödemek zorunda kaldılar. Kursta aynı şekilde ödeme yapıp veya kaydı başlatıp evrakları tam teslim etmeden guruba dahil olamıyorsunuz. Son zamana bırakmamanızı tavsiye ederim.
  • 18-11-2024, 09:55:52
    #3
    2025 ‘e geçtiğimizde fark ödersin. 2024 yılının harcıyla, 2025’te ehliyet alamazsınız