sms ile ruhsattaki model uyuşmuyor - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
sms ile ruhsattaki model uyuşmuyor
7
●
118
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
sms ile ruhsattaki model uyuşmuyor
18-11-2024, 02:19:24
#1
ichbinalper
Merhabalar dostlar
Hasar kaydı için sms attım sms de araca
grande 1.4 fire dynamic
yazarken ruhsatta
evo 1.4 dynamic
yazıyor hangisi doğrudur yoksa bir yamuk mu var
18-11-2024, 02:21:01
#2
SosyalAhenk
Kurumsal Üye
Genellikle İl Tescil Sırasında Veya Sigorta Yaptırılırken Araç Paketi Yanlış Girilebiliyor
18-11-2024, 02:22:50
#3
ichbinalper
SosyalAhenk adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Genellikle İl Tescil Sırasında Veya Sigorta Yaptırılırken Araç Paketi Yanlış Girilebiliyor
O zaman sms doğru diyorsun üstadım
18-11-2024, 03:41:09
#4
Zaferdnx
eklemeee
18-11-2024, 03:50:19
#5
fantasy1337
ichbinalper adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
O zaman sms doğru diyorsun üstadım
ruhsat doğru olan
18-11-2024, 10:26:59
#6
RamazanAYDIN
ruhsatı at tramerden bakayım ilk kayıtta ne girildi ise genelde o doğrudur
18-11-2024, 10:34:00
#7
ichbinalper
RamazanAYDIN adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ruhsatı at tramerden bakayım ilk kayıtta ne girildi ise genelde o doğrudur
Üstad araç yanımda değil şuan anca akşam atabilirim plaka ile sorgulayabilir misin
18-11-2024, 10:46:34
#8
RamazanAYDIN
ichbinalper adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Üstad araç yanımda değil şuan anca akşam atabilirim plaka ile sorgulayabilir misin
şasi no gerekiyor veya tc plaka ruhsat seri no yazarsan şasi noyu da öğrenirim
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler