• 18-11-2024, 02:19:24
    #1
    Merhabalar dostlar

    Hasar kaydı için sms attım sms de araca grande 1.4 fire dynamic yazarken ruhsatta evo 1.4 dynamic yazıyor hangisi doğrudur yoksa bir yamuk mu var
  • 18-11-2024, 02:21:01
    #2
    Kurumsal Üye
    Genellikle İl Tescil Sırasında Veya Sigorta Yaptırılırken Araç Paketi Yanlış Girilebiliyor
  • 18-11-2024, 02:22:50
    #3
    SosyalAhenk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Genellikle İl Tescil Sırasında Veya Sigorta Yaptırılırken Araç Paketi Yanlış Girilebiliyor
    O zaman sms doğru diyorsun üstadım
  • 18-11-2024, 03:41:09
    #4
    eklemeee
  • 18-11-2024, 03:50:19
    #5
    ichbinalper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O zaman sms doğru diyorsun üstadım
    ruhsat doğru olan
  • 18-11-2024, 10:26:59
    #6
    ruhsatı at tramerden bakayım ilk kayıtta ne girildi ise genelde o doğrudur
  • 18-11-2024, 10:34:00
    #7
    RamazanAYDIN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ruhsatı at tramerden bakayım ilk kayıtta ne girildi ise genelde o doğrudur
    Üstad araç yanımda değil şuan anca akşam atabilirim plaka ile sorgulayabilir misin
  • 18-11-2024, 10:46:34
    #8
    ichbinalper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üstad araç yanımda değil şuan anca akşam atabilirim plaka ile sorgulayabilir misin
    şasi no gerekiyor veya tc plaka ruhsat seri no yazarsan şasi noyu da öğrenirim