• 12-11-2024, 20:33:08
    #1
    Merhabalar, Google play üzerindeki uygulamamda eski abonelerimden ödeme alırken bu aralar 5 tanesinde art arda order received yazıyor, veya görselini yüklediğim uzun şekilde bu yazı yazıyor. Bir sorun mu var acaba? Daha önce karşılaşan var mı?

    Normalde müşteriler yeni abonelik alırken bu durum yaşanıyor, daha sonra iptal olabiliyordu, veya ödeme yapılıyordu. Fakat eski abonelerde çok olmaya başladı anlam veremedim.

  • 12-11-2024, 21:20:20
    #2
    Ard arda alıp buga girmiş olabilir mi?
  • 12-11-2024, 21:40:21
    #3
    m4lisen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ard arda alıp buga girmiş olabilir mi?
    Yok hocam. Art arda derken şu anlamda dedim; Eski abonelerimden 4-5 tanesinden tekrar Google otomatik olarak ücret çekmeye çalışıyor. Order received olmuş kalmış. Art arda derken art arda
    4-5 kişi bir kaç gün içinde böyle oldu. Bu şekilde de bir kaç gündür duruyor.
  • 12-11-2024, 21:41:09
    #4
    broqee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok hocam. Art arda derken şu anlamda dedim; Eski abonelerimden 4-5 tanesinden tekrar Google otomatik olarak ücret çekmeye çalışıyor. Order received olmuş kalmış. Art arda derken art arda
    4-5 kişi bir kaç gün içinde böyle oldu. Bu şekilde de bir kaç gündür duruyor.
    Bekleyip görmek lazım
  • 12-11-2024, 21:42:18
    #5
    m4lisen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bekleyip görmek lazım
    Öyle sanırım. Başka yolu da yok gibi, teşekkürler