• 12-11-2024, 13:23:31
    #1
    selam 3D yazıcı Almak istiyorum bu konuda nasıl bir yol izlemem gerekiyor nelere dikkat etmem gerekli bu konuda bilgisi olan arkadaşlardan fikir ve yazıcı tavsiyesi olacak olan olursa severek kabul ederim
    selamlar
  • 12-11-2024, 13:43:30
    #2
    creality k1 max kullanıyorum çok memnunum
  • 12-11-2024, 13:46:49
    #3
    delikanli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    creality k1 max kullanıyorum çok memnunum
    tşk ederim inceliyorum
  • 12-11-2024, 13:55:59
    #4
    Bambu serisinden acayip memnunlar. Bende bakıyorum herkes bambu tavsiye ediyor
  • 12-11-2024, 14:09:51
    #5
    valla ben bi hevesle ender3 s1 Plus aldım uzun zamandır kullanmıyorum istersen sana satabilirim (:
  • 12-11-2024, 14:39:03
    #6
    lucyy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    valla ben bi hevesle ender3 s1 Plus aldım uzun zamandır kullanmıyorum istersen sana satabilirim (:
    fiyat nedir hocam uygun gelirse düşünürüm