• 10-11-2024, 21:46:08
    #1
    Merhaba can sıkıntısından dolayı sizlerin görüşlerini almak istedim aktif olarak C# biliyor ve sosyal medya danışmanlığı facebook ig reklamlama hakkında bilgim var. Yani birazdaha farklı konularada ufak ufak bilgim var seo v.s gibi.

    R10 da bakıyorum herkes bir konu açmış birşeyler yapıyorda bende kendimi bir alan'a atayım dedim tabiki burda iş sahipleri buna yönel demez ama hem bir abi hem kardeşim olarak fikirlerinizi dinlemek okumak istedim düşünceleriniz nedir neler yapabiliriz?
  • 10-11-2024, 23:51:41
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Mobil uygulama yapabilirsiniz ücret karşılığında ( dil bilginize göre )
    HTML & CSS öğrenirsen web sitesi yapada bilirsin. Veya wordpress kullanabilirsin.