• 10-11-2024, 16:19:16
    #1
    Selamlar, 120+120'yi bugün itibariyle doldurdum. App Store'da yer alan bir esim uygulamasından Türkiye için paket satın alıp kullanıma devam etmek mümkün mü acaba ?
  • 10-11-2024, 16:24:19
    #2
    Hayır , mümkün değil.
  • 10-11-2024, 17:51:27
    #3
    az önce kendi sitemin uyumluluk bölümünde bir açıklama yazdım.

    Yurtdışı olup kayıtsız olan ve kullanım süresi dolmuş telefonlar için alınan eSIM'ler Türkiye içinde kullanılamaz.