iPhone eSim ile kullanım uzatılır mı ? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
iPhone eSim ile kullanım uzatılır mı ?
2
●
100
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
iPhone eSim ile kullanım uzatılır mı ?
10-11-2024, 16:19:16
#1
irfancoban
Selamlar, 120+120'yi bugün itibariyle doldurdum. App Store'da yer alan bir esim uygulamasından Türkiye için paket satın alıp kullanıma devam etmek mümkün mü acaba ?
10-11-2024, 16:24:19
#2
WASDci
Hayır , mümkün değil.
10-11-2024, 17:51:27
#3
Cagonni
az önce kendi sitemin uyumluluk bölümünde bir açıklama yazdım.
Yurtdışı olup kayıtsız olan ve kullanım süresi dolmuş telefonlar için alınan eSIM'ler Türkiye içinde kullanılamaz.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler